dimarts, 7 d’agost del 2007

Arequipa

Ara que fa temps que no escric, he pensat que he d’informar una miqueta a la gent de terres catalanes de com em va el viatge.
Com molts de vosaltres sabeu, del 23 al 26 la Marisol i jo vam marxar a Arequipa (la ciutat Blanca).

El primer dia vam arribar i ens vam acomodar a la Comunitat Salesiana d’allà, després vam anar a saludar a les voluntaries (Isa i Josepa) que estàven a la casita Don Bosco desde feia un mes i vam anar a veure la Plaza de Armas i el Centre de la ciutat.

El segon dia vam llogar un tour per la ciutat i vam agafar el Bus turístic per anar a fer una ruta pels volcans de la zona, les vistes més impressionants i algun que altre esport d’aventura.
I quina calor que feia !!! . . . I quin sol !!! . . .
A la tarda vam anar a fer el turista per les botigues de la zona (mare meva quina passada de preus), a sopar i a dormir.

El tercer dia vam agafar una furgoneta (programat en un tour) per anar al Valle del Colca.
Realment el grup que ens va tocar va ser la bomba.

1. Parella de catalans sonats
2. Parella de colombianes sonades
3. Mister Bean francés
4. El pallasso blanc Australia
5. La parejita feliz
6. La Marisol i Jo.
7. Conductor i el guia

[Foto 1]

Pel camí anàvem fent parades en uns paissatges realment impressionants, fins arribar a Chivay, on vam passar la nit.
Abans però, a la tarda vam anar als banys termals de les rodalies, on envoltats de volcans i a 2 graus de termperatura exterior, ens vam banyar a 40 graus (temperatura de l’aigua volcànica).
A la nit vam anar a veure i ballar dances tradicionals
[foto 2]

El matí següent vam tornar a agafar la furgoneta i vam tirar cap al Valle del Colca a veure el vol dels còndors.
Entre parada i parada foto...
Un cop vist el vol dels còndors, vam fer via cap a Chivay, on vam fer parada per dinar (quin dinar) i finalment cap a Arequipa, on la marisol i jo agafàvem un avió cap a Lima.

Anònim ha dit...

Quina experiència, Cristina, en la meva època els salesians no ens oferien aquestes possibilitats.