diumenge, 22 de juliol del 2007

Diumenge Tranquil . . .



Avui es diumenge, i a diferencia de l'anterior, els nanos no tenen el permis de sortida (nomes cada 15 dies).


Avui ens hem llevat una hora mes tard (a les 6:00h) i hem baixat a fer l'esmorzar com cada dia... despres la Marisol i jo ens hem anat a dutxar (separades, no malpenseu) i finalment hem baixat tots (menys els nanos que estan a cataquesis) al menjador.


Alla s'ha repartit roba esportiva que una empresa els hi ha donat.


I ... SESSIO DE FOTOS !!!!! (vease)


Ara baixare a acabar de fer el dinar i a la tarda tenim una festa (preparacio Festes Patries) amb tombola i coses d'aquestes, ja us ho explicare.


De fet escribia per dir-vos que marxo uns dies a AREQUIPA (la Ciutat Blanca) i estare incomunicada... pero ens "llegim" a la tornada !!!


...


5 comentaris:

Anònim ha dit...

has de estar aprenent un munt i passanto molt be!!
wenu lany ke be estarem en plena bosnia hu has pensat??


petonas

Anònim ha dit...

Hola Cris! Sóc Aina (niunduro), vull q sàpigues q vaig llegint el teu flog i et tinc una enveja... (sana). M'alegre molt q estigues bé per ahí, però has d dormir més, dona!!! q ens quedarem sense Cris per falta d son!

Jo per ací stic tenint un estiu avorrit i barallant-me amb ma mare dia sí dia també, q crec q m'independitzaré prou prompte, perquè no aguante més...

cuida't molt bonica, i parlem a la tornada!

b7s

Anònim ha dit...

Ahir, 24 de juliol, era el teu sant, oi?
Felicitats, doncs

Anònim ha dit...

wenaas!!

ara crec k estas a a la ciutat blanca jejej pasantu de coña segur i am el teu super somriure!!!

ma costat mol poderte escriure en akesta web:P pero am el meu empeny u e aconseguit!!!

ja sa acabat martico...la meva gran experiencia a passat a ser un gran record innovidable jeje...

makisim TOT!!! els monitors un gran ekip i els nens una gran colla dentremeliats!!!

sa ta trobat mol afaltar per aki:P pero ja donavem per suposat k tu estaries alla vivin un mun de coses noves!!!


moooools mooools besotes


nataliuskaªªªªª

Anònim ha dit...

EOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
hola senyorita!!!!
espero que tot segueixi anant de conya!!!!
Jo estic una mica out!! però tot bé!
Un petó molt gran desde barcelona i segueix disfrutant tant de la vida com fins ara!!!!!
Petonas!!
pep.