dissabte, 21 de juliol del 2007

Un Dissabte Mogudet !!!



Son les 21:42h de la nit, i quant acabi d'escriure anire a dormir.

Avui ja no m'aguanto.

Cada dia m'aixeco a les 5:00h del mati i vaig a dormir a les 24:00h de la nit.


Resum del dia:


- M'he aixecat a les 4:15h del mati i m'he posat a la dutxa... MERDA !!!... Aigua freda... el termo s'ha espatllat.


- 5:00h del mati He baixat a fer l'esmorzar, m'acompanyaven dos nanos (la Marisol s'ha quedat dormint) i hem posat les olles d'aigua a escalfar... mentres uns anaven a buscar el pa, els altres treiem l'embotit i preparavem el cafe.


- Pregaria i a menjar !!!


- Un cop hem acabat d'esmorzar els nois han anat a fer la neteja general de cada dissabte.


- El Padre Jorje, 3 nanos i jo hem anat al mercat a comprar, Mare de Deu quina varietat de coses i que gran que era... perque us feu una idea es tipu el MercaBarna pero amb una varietat de menjar i colors que es massa !!! (ja fare alguna foto i la penjare)


- Quant tornavem a la casa hem pogut presenciar un robatori entre dos noies...

La situacio era la seguent:


1. Les dos noies estirant-se dels cabells.

2. Els policia al mig intentant separar-les.

3. Les noies donant patades al policia.

4. No sabem com ha acabat tot plegat... (llastima, estava interesant)


- Despres hem arribat a la casa i hem preparat el dinar... mentres els nanos acavaven de fer la bogada.


- Pregaria i Menjar !!!


- A la tarda partit de Voley.


- Mentres jugavem, hem sentit musica i hem tret el cap al pati exterior... i ens hem trobat varis grups de nois i noies practicant balls tradicionals pel 28 de juliol (Festas Patrias).


- Despres la Marisol i jo ens hem escaquejat una mica i hem anat de compres a un mercat artesa molt xulo que hi ha prop de la casa i ... Hi hauran sorpresetes quant torni....


- A les 19:00h hem tornat a la casa, hem acabat de fer el sopar (que ja estava mig fet).


- Pregaria i Menjar !!!


- Bones nits.


- He escrit i ....


BONA NIT ! ! !


....