dimecres, 18 de juliol del 2007

Una nit per llepar-se els dits !!!



Avui els nois que van al CEO (Centre Educatiu Ocupacional) i estudien Cheff, han fet pastissos...

La mostra la teniu a la foto... fan bona pinta eh?


MmMmmM.... i que bons que estaven...

Han estat unes bones postres per sopar.



Avui, pel que fa al dia... tot ha anat com sempre...


Ens hem llevat a les 5:00h per fer l'esmorzar.


Despres jo he anat a fer classes de musica als nanos.


Hem dinat...


Repas escolar


A la tarda hem tingut reunio d'educador (tota la setmana tenim reunio per revisar cas per cas)


Fer el sopar.


Sopar i gaudir dels pastissos.


Bones nits


Infermeria


I a dormir....


Shhhht, Bona nit ! ! !


.....


4 comentaris:

Anònim ha dit...

EIEIEIEIEIEIEIEIEIEIIEIE galliiinillllaaaaa!!!!

Ovlidada??? ufff no, però he estat 15 dies fora, de camps de treball, i fa òc que he aterrat i directament vai anar a Martico i tmp he tingut gaire temps.
M'he llegit la majoria de actualitzacions del blog, es veu força bé, però no entenc del tot, perque sembla que primer vas estar en un lloc i despres en un altre???
i aixoo de que us veu trubar a un dels nois amb una noia per alla??? iuiuiuiuiuiuiuiiiiiiii

com et va tot? aixo de la pregaria a les 5 del mati.... uffffffffffffff!
Dema ja es lultim dia que vai a Martico, despres marxo cap al poble!

Que vagi tot bé, m'hi aniré passant!

P.D.: les meves faltes d'ortografia tmb son provocades per la desconfiguracio del teclat hahahahhahaa


muahhhh noia, cuida't!

Anònim ha dit...

hola sóc la lorena M'HO HE LLEGIT TOT!! impressionant, no se pas si jo podria fer-ho t'admiro noia!!

jo demà marxo de campaments així que estaré desconectada però quan torni continuaré mirant el teu blog!! me le llgit tot eh!!!

Fins aviat maca!!!

ja quedarem i mho explicaràs endirecte!!!

petons infinits

Anònim ha dit...

ola maca xulos els pastisos jeje magrada el teu blog i saber de tu!!!
malegro que estiguis be per Peru!!!
jo ja tinc ganes de anar cap a Bosnia!!
wenu ganes ke sigui el Setembre no .. xke mespera un estres !!avui he anat de compres i me comprat mig Girona petonas maca

Anònim ha dit...

x cert soc la marina de figueres