dilluns, 16 de juliol del 2007

Diumenge, dia de sortida . . .



Em llevo i recordo el dia d'ahir...

Tinc ganes d'explicar-vos'el.


Desde la cuina s'escolta Roxanne de The Police, i jo, amb un te ben calent em planto davant la pantalla de l'ordinador disposada a escriure-hos aquestes linies.


_________________________________



Ahir, diumenge 15 de juliol, ens llevem i baixem a fer l'esmorzar....

Sona una musica animada, Els nens es desperten i comencen a baixar...


Esmorzen.


Esmorzem.


Comencen a fer els oficis menres el Padre Pablo els va preguntant si marxaran o no.


Si marxaran? a on?

Ei, avui es diumenge... i cada 15 dies tenen permis de sortida.

Poden anar a veure les seves families (aquells que viuen aprop), els altres es queden al centre.
Realment es una mica trist per nosaltres, pero per ells es un dia d'alegria, de llibertat.

N'hi ha 30 que es queden, nomes ha marxar la meitat... TANT POCS???
si, alguns es queden perque hi som la Marisol i jo... altres per no fer res...


Dinem.

Fan oficis.

I... SORPRESA !!!


Decidim anar a donar una volta per Lima amb els xavals... que ells ens facin de guia.
L'Isailles al capdavant, porta el mando, acompanyat del Angel i el Brian ... els altres nois que ens acompanyen porten poc temps a la casa i tampoc s'ho coneixen massa...


Anem al centre...

1. Plaza de Armas

2. Palacio del gobierno

3. Plaza de la catedral

4. Parque de la Muralla

....

Comprem berenar

5. ???? (que era alla on vam anar despres?).... hi havia molta gent !!!

6. Parque de la exposicion (ens trobem al Dani amb una noia... MmMmMm... aquest xaval no hauria d'estar a la casa???...)

7. tornem a la casa.

Els crios ja comencen a estar cansats... QUIN POC AGUANTE !!!

pero ha estat una bona tarda... de somriures i diversio.



Sopem.

Ens quedem parlant i fent broma.


Bona nit.

Shhhhhhht....

....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep Cristina! Em sembla que quan tornis vindràs amb unes cames de muntanyista que no vegis!! jeje, ja te'n faras uns farts de caminar!! Però segur que t'ho passaras de conya, a l'aire lliure deu ser on els nanos es senten millor... i això deu contagiar, no?

Aquest lloc que expliques "on hi havia molta gent" segur que deu ser un indret especial... ja ens n'explicaras més coses... Al linal t'acabaras patejant tota la capital, ja veuras!

Apali doncs, a seguir caminant endavant!! Saludassoa!

Anònim ha dit...

Aix, aquest anònim soc jo, m'havia olbidat firmar :P Salut!!

Anònim ha dit...

aaaaaaaaaanda que no, si us ho passeu la mar de bé, eh?

Jo per part meva ja he tornat de les colònies i torno a estar "a full" a Martico, on tot va com és "normal" allà ^^

Una forta abraçada!