dimarts, 10 de juliol del 2007

Bé,
finalment la Marisol i jo ja estem del tot ubicades al projecte on cooperarem.

En primer lloc dir-vos que no explicaré massa cosa, ja que ara per ara no entenc res de res (tampoc tinc ganes dentendre-ho)... però hem acabat al primer projecte on haviem d'anar.

A la casa d'acollida de Breña, amb els nens del carrer.

Avui tenim el primer contacte amb els nanos així que ja aniré explicant com va tot.

De moment la cosa pinta bastant be.

Seguiré informant !!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Cris, que tal va tot? M'alegro molt que per fi estiguis a Breña. Cada dia miro el teu blog i el de Vols, i em vaig informant de com us va tot. Per cert, les fotos són molt maques. Espero que no et facin canviar de projecte i que t'ho passis molt bé, guapa. Molts petons i abracades per tú i la Marisol. Ens veiem d'aquí a 16 dies, ho estic desitjant.
Ah¡ espero que no passis molt de fred. L'altre dia xatejant amb la Josepa, va dir que allà fa bastant de fred i que està molt bé. A reveure, Rocío.

Anònim ha dit...

oeoooo!!!Sóc en pep!
M'alegro que t'hagis ubicat!!!!!
Espero que estiguis disfrutant molt de tot el projecte q estas fent!
estic segur que l'experiència deu estar sent alucinant!!!
Cuida't molt i un petó i una abraçada enorme desde bcn!!
MUACK!