diumenge, 8 de juliol del 2007




Ep gent,

com anem?


Per aquí a Lima les coses van be...

Ahi vaig estar tot el dia voltant per la capital amb la Isa, el Marcos, el Santi i la Su (dos madrilenys, una porto riqueña i un de Venzuela).


Vam anar a dinar a un dels millors restaurants de marisc de Lima (no us penseu que era massa car, vam menjar per 3 euros uns plats que deu ni do) i després vam anar cap al puente de los suspiros...


És un pont on les parelletes es declaren i on es donen el primer petó...

La veritat és que no es massa bonic el lloc... peró bé...


i finalment ens vam apropar a un mirador que hi ha allà aprop (d'on és la foto) . . .

Va ser encantador !!!


Entre el solet que fèia (si si, fèia sol i no el vaig haver de pintar pas de groc !!!) i la musiqueta d'aquells crios . . . Un moment màgic . . .


. . . . . . . . . . .


Avui tinc el dia lliure...

res a fer...

panxing...

MmMmM...


De tant en tant va be...

I més amb el fred que està fent avui...


Per altra banda també s'ha de dir que avui tothom està enganxat a la tele, per veure la final de futbol... si guanya Perú (que espero que si) la cosa es liarà molt, i tinc ganes de veure com ho celebren...


i bé em sembla que no em deixo res més...

A la nit aniré a rebre al Joan Camps i a la Marisol, que arriben avui ... i a fer nones per demà estar en forma.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Cristina,
Tu has menjat bé i nosaltres satisfets que ho facis amb bona gana i amb bona companyia.
Aquí fa calor, no més de la normal.
Ara són les 23:20 h i anem a jóc.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Ei bona nit! (per tú, tarda)!!

Caram, pinta molt bé aquest dinar que vas fer eh!! I a més marisc? Ostres!!! (mai millor dit :P)

No sabia que a Lima hi dominéssin aquests plats, jo que tenia en ment anar a fer una mariscada algun cop a Galícia... potser que m'ho pensi no? :P

Espero que trobis més dies de solet com el de l'altre dia i que la fred sigui passable!!

Aviam quina serà la proxima història que ens contes! Un saludàs, deeew!!!

Anònim ha dit...

M´alegro que te vagi anant tot be i que estiguis coneguent gent perqué tu mereixes fes moltissimes fotos eh!!!
se te troba a faltar


petons desde Figueres

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).