dimarts, 7 d’agost del 2007

Joan i Marisol



Avui la Marisol i el Joan Marxen cap a Barcelona.

Últim dia.

Els nanos revolucionats.

Tot és diferent.

Tots tenim una sensació extranya.

Només quedem els últims voluntaris.

Si tot va be el dia 28 torno a trepitjar les terres catalanes.

Si tot va be, queden tres setmanes per abandonar les terres peruanes.


BON VIATGE PARE JOAN

BON VIATGE MARE MARISOL


Realment han estat uns dies de moltes rialles.


...


* Aquesta tarda arriben el Pau (es queda) i la Lorena (marxa amb la Marisol i el Joan) a Lima !!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Uf nena em el curru no tinc temps de comentar-te...xo de vegades em paso x ki .. mentres no tinc gaire feina!!
el canvi de curru ha estat a millor xo haure de estalviar molt mes del que si hagues anat a la perfu xke el sou ha baixat bastant xo tbe sen enten no curru findes i faig 8 horetes justes !!

petonas

i l´any que be Bosnia ens espera!!:D que guai!!!

petonas!!

lil ha dit...

XNA ESTAS BÉ??
m'acabo d'enterar de lo del terratrèmol.
espero que estiguis bé, ja diràs algo!
pep.

Anònim ha dit...

Xna estic patint x tu ser que estas be xke no hi han victimes espanyoles xo ahir vaig estar molt preocupada tot el dia , i avui .. no aconsegeixo concentrarme ara el curru...

digues algo encara ke sigui em email... nomes que estas be i ja està!!!

petons Xna

Anònim ha dit...

Dober zacetek