dimecres, 4 de juliol del 2007

Ja Hem Arribat ! ! !



Iepa !!!
Els 3 mosqueteros (Mary, Toni i Cristina) ja hem arribat per terres Peruanes.


Després d'un petit ensurt a París (vam fer la marató de 200 metres llisos per arribar a agafar el segon vol) i que ens diguèssin que no tenien temps de canviar l'equipatge d'avió, vam arribar a Caracas, on estàvem a 31 graus, amb una humitat brutal i unes cues que PA' QUE!!!! . . .
(petit apunt: és increïble la barra que arriben a tenir els italians a l'hora de colar-se perque fan tard a l'avió i encara tenen son capaços d'encarar-se amb la vigilància de l'aeroport perquè els hi fan pasar el cotxet del nen petit per la cinta de control... També hem de preguntar-vos que: qui és capaç de portar mitja vaixella (coberts) a un aeroport?...)



Be, amb tot això la Mary anàva fent amics i el Toni anàva escurant tots els plats que li passàven per davant.


Per finalitzar el viatge, arribem a Lima i la maleta de la Mary no surt... apa, una hora per fer la reclamació i el taxista que ens esperàva fora nerviòs trucant a inspectoria.


A les 22:00 (aproximadament) vam arribar a inspectoria, on ens va rebre molt cordialment (i per si el Toni no n'havia tingut prou) ens van oferir un pollastre a l'ast, amanida i fruita.


Doncs bé, just abans d'anar a dormir a la Mary i al Toni els hi van donar l'informació del vol (Lima - Cusco) i van trucar al Pare Cayetano per assegurar-se que els aniria a buscar i... Sorpresa !!! el Pare Cayetano no estava a Cusco ni a Lares... així doncs els rebrà... Xa Xaaaan... (ja ens ho explicaràn ells)

I au, a dormir.


Avui a les 6:00 (HL) han agafat el seu vol cap a Cusco...

Jo de moment m'he quedat a Inspectoria, aquesta tarda en principi aniré cap al meu destí final.


Doncs apa, fins la pròxima . . .



Foto: Despedida a l'Aeroport del Prat (BCN)


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja veiem que has arribat be , icom sempre amb algun incident al viatjar.
Que va passar amb la familia Tresa.
Estem tranquils i contens

BC

Anònim ha dit...

Hola Cristina,
Satisfets que hagis arribat bé.
A partir d'aquí ja pots començar a numerar les aventures.
A banda de la feina, passa-t'ho bé.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

OEO?
FUNCIONA??
EM DEIXA PUBLICAR?
UNO,DOS, PROBANDO....

Anònim ha dit...

Iep, benarribada!! Què s'explica aquesta gent? Com es veuen els Andes? Ostres per cert, acabo de sentir una notícia d'un llac que es veu que es va secar com per art de màgia i ara ha tornat a sortir del no res, de bojos!! He vist la notícia a mitges i crec haver entès que era per aquí als Andes, no sé si era al Perú... si en saps alguna cosa d'aquest misteri ja ens diràs qui n'es el culpable eh! ;)

Tot bé per aquí? Ja veig que l'arribada, com a mínim, ha anat bé!! A seguir així, saludassos!

Anònim ha dit...

noia!! ja veig que ets al Perú!! espero que vagi mlt bé, ja pots aprofitat la experiència!! jo potser l'any proper m'apunto a fer sudamèrica, tinc un petit contacte a Bolívia en una escola d'educació especial, ja veurem!! de moment m'espera Bòsnia de nouo, i ja en tinc unes ganes boges!! ja anirem parlant per aquí o pel flog, apa doncs, fins aviat

miquel

Anònim ha dit...

EIs noia soc la Marina de Figueres em fa ilusio tenir noticies teves i que estiguis be!! espero una publicacio nova teva ben aviat que vagi be per Peru